Доставка в відділення Нової Пошти

1. Оплата післяплатою на відділенні "Нової Пошти"

  • Сума комісії за накладений платіж залежить від вартості замовлення і рассчітиввается за формулою 20 грн. + 2% від зазначеної вартості.

2. Повна оплата товару на карту ПриватБанк.

  • Реквізити для повної оплати вам прийдуть в повідомленні після обробки замовлення.
  • При оплаті замовлення на карту ПриватБанк вам не потрібно буде оплачувати комісію післяплати за послугу пересилання грошей.
  • При оплаті замовлення на рахунок повинна бути зарахована сума, рівна вартості товару на сайті, тому враховуйте розмір комісії вашого банку.     

ДОСТАВКА

  • Доставка замовлень здійснюється тільки на відділення "Нової Пошти" по всій території України. У нас не продусмотрен самовивіз, кур'єрська доставка, а так само доставка за межі України.
  • Всі посилки відправляються в робочий час з понеділка по п'ятницю протягом 24-х годин після підтвердження замовлення. При підтвердженні замовлення до 13:00 посилка з великою ймовірністю буде відправлена ​​в той же день. Але можуть виникнути непередбачені, що не залежать від нас обставини (велика завантаженість складу, технічні неполадки або збій програмного забезпечення і т.д.), які можуть затримати відправку посилки, тому в крайньому випадку вона буде відправлена ​​на наступний робочий день.
  • Повідомлення з товарно-транспортної накладної (ТТН) вам прийде в день відправлення посилки після 19.00.
  • Орієнтовні терміни доставки перевізником "Нова Пошта" - 1-3 дні, вони можуть змінюватися в залежності від дальності розташування вашого міста від міста відправлення посилки. Просимо взяти до уваги, що на швидкість доставки замовлень даними перевізником магазин не може вплинути, тому, якщо вам потрібно отримати посилку до певного терміну - своєчасно плануйте ваші покупки. Заздалегідь дізнатися орієнтовні терміни доставки з міста в місто ви можете на сайті "Нової Пошти".
  • Термін зберігання посилки на відділенні "Нової Пошти" - 5 календарних днів. На 5-й день ваша посилка буде автоматично повернено назад відправнику без можливості продовження терміну зберігання. Щоб уникнути таких ситуацій просимо вас оформляти замовлення в підходящі для вас терміни і своєчасно приходити на відділення за посилкою.
  • Відстежити статус і місцезнаходження посилки можна на сайті "Нової Пошти".